Nebyaa 27+3 haftalık hamileyim. Karnımda tekme değilde seyirme oluyor bazen ve 10 dakika falan kalp atışı gibi sürekli atıyor. Bu hissettiğim ne acaba sizde de oluyor mu?
tugbaacng Nebyaa hıçkırıyor canım, ciğer gelişimi için önemli bebeklerde. Yarım saati bile bulabiliyor bazen.
Eslem_1 tugbaacng kaçıncı haftalarda hıçkırmaya başlıyor ben 21 deyim öyle sürekli seğirme hissetmedim daha hiç 🤔 o zaman hıçkırmazsa sıkıntı mı
tugbaacng Eslem_1 34. Haftaya girdim, 20li haftalarım seneler öncesi gibi geliyor inan hatırlamıyorum 😀 ama uygulamada da söylüyor bebeğiniz hıçkırmaya baslar diye. 21den daha sonraydı diye hatırlıyorum
Eslem_1 tugbaacng ilerleyen haftalarda günler geçmiyor mu anlamadım ben göz açıp kapayıncaya kadar 21. Haftaya geldim geri kalan zamanlarda hemen geçiverecek gibi geliyor bir şey anlamadan normalde de hamile gibi hissetmiyorum ondan herhalde
tugbaacng Eslem_1 şuan günlerim çok hızlı geçiyor aslında ama, genel olarak baktıgımda senelerdir hamileymişim gibi 😂 aşırı unutkanlık başladı hamileliğimde, o yüzden de net olarak şu hafta diye hatırlayamadım.