SevimlimX Hanımlar oturdugumda kasıkta dolgunluk hissi oluyor normaldede göbeğim vardı biraz çıktı göbek ilk gebeligim Otururken dolgunluk hissi normalmi
Gurbetkusu_43 SevimlimX Normal canım. Ben daha 9 haftalıkken o dolgunluk olmaya başladı. Oturunca sanki kasıklarında gaz basıncı oluyormuş gibi oluyor. İlk hamileliğimde bu kadar erken hissetmemiştim bu dolgunluğu. Ama bu hamileliğimde biraz erken hissettim o dolgunluğu.
Esra1990 Ya bende aynıyım 17 hafta olucam gece dolgunduk hissi kasıkta hissediyorum ve sancı oluyo adet sancısı gibi
Aysenkaya Esra1990 aynı şekil 13+4 teyim ve 3 gündür kasık ağrım var 😔 normal diyor herkes ama endişeleniyorum ister istemez
Mnk16 Esra1990 bende 16 dayım bende de geceleri oluyor muhtemelen gaz sancısı bilmiyorum ama magnezyum falan kullan diyenler var , karnınız sertleşti mi
Esra1990 Mnk16 yok sertleşmedi fazla banada bebek büyüyo baskı yapıyo diyolar ama yinede doktora görünmek gerek insan korkuyor hayırlısıyla sağlıklı doğsunlar inşallah