yeliz007 21 haftalık hamileyim ama şimdiden bez alıp kenara kıymak istiyorum sadece 1 numara yenidoğan bio natural aldım sizde hangisi güzel Primadan memnun musunuz
Villanelle Ben en çok 2 ve 3 numara aldım. 1 çok almadım. Sleepy ve baby turco almıştım. Prima premium care güzel diyorlar ama çok pahalı, diğerleri pişik vs yaparsa prima alırım sanırım.