Burcuckc benim de kötü çıktı.berbat bi haber,berbat bir psikoloji içindeyim. Bana dr um 13. Haftada yaptır dedi.şimdi 11. Haftadayım.diz ne zaman yaptırdınız?bu arada da cvs diye bi şey barmış onu araştırıyoruz.11-14. Haftalarda yapılyoemuş ve amniyosentez gibi kesin sonuçmuş.bunun için de iyi nir dr yapmalıymış,düşük riski varmış.ben perinatolog arıyorum.böyle riski olanları burdan öğrendiğin kadarıyla ona yönlendiriyorlarmış.inşallah sonuçlarını iyi çıkar,sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza🙏🏻