zeynepp1 Kızlae bebişlerinizn kilosu kaç tı bu haftada ben yeni geldim hastaneden 1040 dedi doktorumuz iyimi bilemedim
zeynepp1 Aselinkooo ne tuaf insanlarsınız ya yorum yapmak zorunda değilsin herşeyin farkndayız remsen linç için giriyorsunuz bu uygulamaya kalbiniz kötü
Aselinkooo zeynepp1 kafan mı güzel ne linci? Doktor iyi dedi diyorsun bende iyi dediyse iyidir diyorum. Allah sizin kalbinize göre versin.
zeynepp1 Aselinkooo uslubunuz bile ne kadar yanlış doktor iyi diyorsa iyisir sencesi bencesi olmaz nedir allah için ya bı gidin şu posttan kafanmı güzel vs 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Aselinkooo zeynepp1 doğru olanı diyorum ama zorunuza gidiyor. Neyse….. Kalın sağlıcakla. Sağlıkla gelsin hayırlı Evlat olsun..
Gly37 zeynepp1 benimde dun kontrolim vardi 27haftaligim 1040 cikti kiz bebek gayet iyi dedi sukurler olsun