Serpiloral son haftalardayız artık bebek iyice aşağı baskı yaptığı için akıntılarının çoğalıp bianda gelmesi çok normal bnde öyleyim hatta bazen acaba nişanmı diye tedirgin oluyorum ama akıntı çıkıyo sadece panik yapma tatlım dediğim gibidir Allah bi avazda kurtarsın inşaAllah 🤲🏻