Denizyildizi1 Villanelle Benim çok düşüyordu halsizlik bayılma derecesi gibi oluyordu bilmediğim için tansiyon düşmesine yorumladım ama daha dikkatli olacağım teşekkür ederim❤️🙏
Aabb-33 Denizyildizi1 merhabalar bir şey sorabilir miyim gebelikte şeker düşmesi mi yasamistiniz bu bir eski postta yine de yazmak istedim