Bos Kizlar 24+5deyim. Bayramda çok fazla akintim vardı. Kokusu normal ama sarı ya falan renkteydi. Geçtiğimiz 3 gündür idrar yaparken yanma hissi var. Yaklaşık 5 idrarda 3u yanmalı oluyor. 2 gundur akintım eskisi gibi, yani çok değil. Ama yaklaşık 1 saat önce bebek tekme atar gibi oldu, vajinamda. Ve tekme atmasıyla aci hissi, yanma oldu. Sanki aşağıya doğru vuruyor gibiydi.cikmak istiyor gibiydi. Bu tarz tekmesi 5 dk içinde 10 kere oldu. sonra bir daha olmadı. Bayramdan önce kontrolüm vardı. Bir sıkıntı yoktu. Ve bir sonraki kontrolüm 15 eylül. Yarına da randevu bulmam imkansız gibi. Yardımcı olur musunuz? Sizce bunlar erken doğum belirtisi mı? Acile gitmem gerekiyor mu? Başına böyle bir şey gelen var mıdır?
Semakacan Bos canım sen bu akıntını ve idrar yaparken yanmani bı doktoruna danış bu enfeksiyon belirtisi çünkü benimde o haftalarda çok oluyordu bebeğimin aşağıya tekme atmaları canımın yanması çıkacak gibi olması flan şuan 37 haftalığım hala oluyor daha bugün dogurcam sandım o kadar şiddetli vuruyor ki sanki aşağıdan eli ayağı çıkacak 😂
Ozge1008 Bos idrar yollarında enfeksiyon olma ihtimali çok yüksek. Akıntı ve idrar yaparken yanma hissi enfeksiyon belirtisi oluyor genellikle. Yine de doktora danışman en iyisi canım
mac Bos aynı haftadayız aynı şikayet ler bende var ve enfeksiyon var ama hiç bu tarz dusunceye grmedim bence sende girme ağzına bile alma bence allah korusun cok küçük... telaş yapma öle sanmıssın cnkü aynıları bende var
Eliff__bebegim Bos bu enfeksiyon doktora git canm bende yanma olmadı akinti oldu normal diye gitmedim sonra böle sağ taraflı şancı çektim 10 Gün yatış verdi taş varmış enfeksiyon yüksekmiş
Bos Semakacan peki bu aşağıya doğru tekme atıyor olması normal mı,siz belki doktorunuza sorumuzsunuzdur,yarın aile hekimine gidip idrar testi yaptırayım o zaman ama tekme ile vajinada ağrı olunca bir korktum
Bos mac açıkçası bu düşünce bende yoktu ama şu aşağıya tekme atınca vajinamda ağrı acı gibi his hissedince bir an geliyor dedim. Strese girmemek lazım gerçekten ama etraftan duyunca erken doğum acaba dedim :((
BuseTrkhan İdrar yolu enfeksiyonu canım bu bol su iç çamaşırını temiz tut , her ortak lavaboyu kullanma
Semakacan Bos normal dedi canım endişelenme erken doğumla bı alakası yok bebek artık büyüdükçe daha da güçleniyor şuan benimki baya şiddetli yani aşağıdan vurduğu zamanlar oturuyorum acıyı azaltıyor 😄
Bos Semakacan kusura bakmayın sizede böyle soru soruyorum ama peki sizde de aşağıya vurunca acı yanma gibi his oluyor mu? Sonrasında böyle bir sızı kalıyor ( regli olunca 2 3 gün hafif sızı olur ya rahimde ayni onun gibi) 3 4 dk sonra o sızıda geçiyor. Sağlıklı olsunlar, sağlıkla kucaklarımıza alalım da varsın bu tekmeler olsun:)
Bos Nefesliva inşallah vardır ya da kadın doğum doktoruna git demezler çünkü 1 günde bulmak çok zor müsait doktor:/
Semakacan Bos evet canım doktor söylemişti aslında o kadar aşağıda değil bebek ama sen öyle hissedersin demişti unuttum şimdi birşeye vuruyomus aslında ama biz çok aşağıda hissediyomusuz. Ben vurdukça vajinami sıkıyorum aman çıktı çıkacak diye o kadar şiddetli oluyor yani 😊
Bos Ozge1008 sanırım gebelikte sık rastlanıyor,yani çok büyük sıkıntılara yol açmadan tedavisini olurum inşallah:/
Mervecan Bos canım bende aynı haftalarda Bebek sürekli alttan tekme atınca canım çok acıyordu. Dr gitmiştim hemen. Hem enfeksiyon çıkmıştı hemde Bebek tersti o zaman o yüzden o kadar ağrı yapıyor. Tek dozluk ilaç vermişti kullanmıştım. Geçmişti ama 2 defa daha tekrarlamıştı enfeksiyonum o yüzden 3 haftada bir idrar tahlili yapıyor Dr um ne olur ne olmaz diye. Şimdilik Yok iyiyiz çok şükür 34+5 olduk. Ama ihmal etme enfeksiyonda erken Doğuma neden oluyor sen acile de olsa git
Bos Mervecan çok geçmiş olsun, umarım benimki de terstir o yüzden öyle hissetmisimdir. Yarın aile hekimine gidip test yaptıracağım,bakalım varsa hemen ilaç veririler umarım. Şu enfeksiyonu olmayan yok sanırım
Bos Semakacan :) bende ilk vurduğunda korktum oturuyordum ayağa kalktım, sonra 10 kere daha vurdu. Eşimde yanımda yok bu hafta, daha da karamsar oldum. Şu enfeksiyon varsa onu atlatayım, bu firmalara dediğim gibi raziyim 🤩