Arkadaşlar 9 gün önce kürtajsız düşük yaptım Bebek henüz tam oluşamamıştı kendiliğinden düştü et parçası olarak kürtaja gerek kalmadı dedi doktor. Kan değerimin normalde girmesini takıp ediyorlar bugün sonucu aldım daha tam sıfırlanmamiş ikiye düşmüş dediler bir hafta sonra tekrar kan vericem bubdurum cinselliğe engelmidir kanamam kesildi bugün temizlenicem. Gebelik içinde önümüzdeki ay reglden sonra düşünüyoruz sizce uygunmudur bilgisi varsa yazabilirmi? Teşekkürler :)