biroglanannesii benimde alamiyor maalesef ucum yok istiyor ki agzinin hepsi dolsun onuda beceremiyor sürekli yara oldu acidan neler cektim mastit oldum ememedi diye şimdi mastit geçsin diye ugrasiyorum biraz önce yine bi bismillah dedim o kadar acıya rağmen deneyim diye alamadı cok kizardi ağladı en son bacagimin arasinda biraktim kafasini iyice öne egildim ağzına dolsun diye cabalaya cabalaya ucunu cikarabildi biraz iyice tuttugunu hissettigimdede dogrultup kendime yan cevirdim bogazina kaçmasın diye ilk kez tam tutup öyle emebildi belki sende de işe yarar zaten ilk basta süt akışı hızlı olmadığı icin bogazina kacma riski görmedim o yüzden oyle yaptım emebildigini hissedince donderdim deneyebilirsen bi oyle dene