nefes2022 kızlar hamiləlik nasıl gidiyor biz bir az zorlanıyoruz çok uykum var amma uyuyamıyorum bebeyim sürekli sertleşiyor canım çok acıyor öyle olunca
baby89 Aynı haftadayız.Bendede aşağıda cıkıcakmıs gibi hissediyorum 2 gündür.Yürürken yada ayakta dururken.Bi halsizlik mevcut
nefes2022 baby89 evet ya halsizlik yataktan kalkasım yok bendede oluyo yürürkən çok zorlannıyorum karnım aşırı büyük diyil amma yinede yürürken patlıcak gibi geliyo bana
nefes2022 Wonderful_mom evet ya bide temizlikden sonrası var kəndimi çok yormama rağmen yinede temizlik yaptıkdan sonra bi kötü oluyorum bi kötü oluyorum 😣
mimikralicesi Bende 29+1 dün gece uykumda bacağıma kramp girdi onun ağrısına uyandım şimdi de hafif topallayarak yürüyorum
baby89 Doktorunuza sordunuz mu hiç? Ben mesaj attığımda cevap alamıyorum genelde.Haftaya randevum var