Prensesinibekleyenanne AUmmu sanırım doktordan doktora yada hastaneden hastaneye değişiyor bende artık haftada 1 gidiyorum her hafta randevu alıyorum.🤦♀️🤦♀️
bebislerimi_buyutuyorum AUmmu bende 1 aydir randevu bekliyorum MHRS uygulamasından talep bile oluşturdum imkanı yok randevu bulamıyoruz Antalyada yaşıyorum doktorum Kepez devlet hastanesinde bugün oradaki bir tanidigimizi aradık doktorların yarısı istifa etmiş şuan başka hastaneden doktor gelip oradaki hastalara bakıyormuş kendi doktorumu sorduk onuda mecburen haftaya kadar bekleyeceğiz 🙄🙁🤦🏻♀️🤷🏻♀️
AUmmu bebislerimi_buyutuyorum Sanırım burada da istifalar oldu çünkü inanin sofrada bile elimde telefon surekli bakiyorum ama bi randevu bulamadim
bebislerimi_buyutuyorum hilalhsnygt her sağlık ocağı bir değil bizim burdakiler o kadar sorumsuz ki geçen hafta salı günü gidip tahlil verdim 6 sefer hsireyi aradım 1 sefer de mesaj attım asla geri dönüş alamadım şikayet mi etsek napsak ortada kaldık
Htcnal zedan1903 Oyy maasallah ,masallah,maasallahh,Allah bize de nasip etsin o gunleri,saglikla dunyaya getir,saglikla ,hayirla,bol rizikla buyut insallah 🤗🤗🤗
Aselsevde Saam0441 bnde Alikahya gidiyorum canım özel hastanenin fiyatlarından dolayı devlete geçiş yapanlar çoğalmış o yüzden randevu bulmak zor oluyor bnde ilk kendi Dr mu soruyorum ona yoksa mecbur başka Dr gidiyorum. Sabit bi Dr un olmaması kötü oluyor her Dr a baştan anlat durumu oluyor.
Saam0441 Aselsevde haklısın canım özel hastane fiyatları devlete olan talebi artırdı üstüne bide grevmi varmış onunda etkisi çok hayırlısıyla benimde doğum Alikahya da olucak covidden dolayı oraya yönlendiriyorlar siz kaç haftalık hamilesiniz
Aselsevde Saam0441 20+4 canım benim ilk dogumumda alikahyada olmuştu. Ozman çok memnundum ama 4 sene geçti tabi herşey değişiyor şuan nasıldır bilmem Allah yardımcımız olsun.
zedan1903 Htcnal amin insallah hepimizin cocugu bereketiyle gelir insallah bende 30a kadar nasil gelcem diyodum goz acip kapanasiya gecti ama simdi gunler gecmiyo bitmiyo vallahi zaman duruyomus gercekten 30dan sonra
zedan1903 Htcnal valla dun gittim aslinda doktorum cikarken 20 25 gun sonra gel falan diyodu ama dun cok yogunluk vardi o yuzden gun vermedi bugunde ayin 2sine randevu acilmisti bende aldim belki sonradan acilmaz daha diye erken mi olur bilmiyorum ama gidicez bakalim 2sinde