sayre biz 3 yıldır evliyiz yeni olacak bebeğimiz.. Ne zaman isterseniz o zaman yaparsınız tabi Rabbim hayırlısıyla nasip ederse :) Bunun bi zamanı yok.. Ama yumurtlama dönemini felan hesaplayıp yaparsanız tutma ihtimali yükselir.. Tabi bi sorun yoksa.. Hamile kalmadan da doktora gitmenizi tavsiye ederim.. Hamilelikten önce 3 ay folik asit kullanmayı tavsiye ediyor doktorlar.. Doktorunuza bebek düşündüğünüzü söylerseniz sizi güzelce bilgilendirirler :))