Merhaba kizlar bende sonunda dogurdum dogumum cok kolay oldu nasil oldugunu anlamadan buraya yazip dogum korkusu yasayan annelere umut olmak istedim cunku bende cok korkuyordum neyse uzatmadan geceyim.
17 subat gecesi saat 22 de belimde bir agri hissettim hafiften hic dikkate almadim cunku herzaman boyle agrilar oluyordu ama geviyordu bu seferki gecmedi neyse umursamadim o gece baya esimle oturduk sohbet ettik sakalastik yani o gun cok aktiftim hic doguracak gibi degildim😂 sonra saat
On iki gibi uyuduk yarim saat sonra bacak aramda ve kasiklarimda agriyla uyandim ama tuvaletim varmis gibide hissediyordum tuvalete cikip geliyordum tabi hala dogum sancisi olcagina inanmak istemiyorum geri gelip uyuyordum zar zor yarim saat sonra tekrar sanci uyandiriyordu en son sanci artik daha sık gelmeye basladi ve ve tuvalaete kalkayim derken bir anda suyum bosaldi suyumun gelmesiyle esimi uyandirdim tabi o inanmiyor sacmalama su degildir o uyu bisey olmaz diiyor😅 sonrada kanamam oldugunu farkettim esime kalk ben doguruyorum dedim oyle deyince yataktan firladi herseyim hazirdi zaten cantalarimi alip yola ciktik hastane biraz uzakti bize bir bucuk saat yol gittik ve holda sancilarim baya sıklaştı en son yetisemiycem yolda dogurucam sandim😅yola ciktigimizda saat sabah 6 idi 7 bucukta hastaneye vardik ve beş cm acilmam oldugunu yatis yapilcagini soylediler hemen beni odaya aldılar nstye bagladilar sonra ben kalkip yurumek istedigimi soyledim doktorlar kaldirdilar bi on dk faln gezdim ustume sancilar giderek cogaldi en son tekrar nst ye bagladilar doktor muayene etti ve bebegin saclarini görüyorum geliyor dedi doktorlar basima toplandi hemen ikinmami soylediler bikac kez ikindim ve bebegim dogdu saat 09:57 dekucagima verdiler zaten onu görünce runce butun acılar bitti şükür kavusturana simdi yanimda melekler gibi uyuyor dogumudan cok korkuyordum ama hic korktugum gibi olmadi guzell anneler sakin korkmayin her dogum farklidir kotu dogum hikayelerini gorup kedinizi korkutmayim sakinligini herzaman koruyun ve cokk guclu oldugunuzu asla unutmayin Rabbim hepinize benimki gibi kolay dogumlar nasip etsin uzun olu okuyanlara tesekkurederim hakkinizi helal edin😇❤️