Ben tıbbi sekreterim arkadaşlar geçen grevde; doktorlara sövenler kızanlar falan olduğu için bu sefer erkenden haber vereyim dedim. Zaten sendikalar insanlar mağdur olmasın diye duyurdu ama gözden kaçıranlara yazayım; 15-16-17 Mart’ta devlet hastaneleri ve aile hekimleri grev yapacaklar 🤗