Doktora gidene kadar ilaç kullanmadım ve kabus gibi bir aydı. Perişan oldum resmen. Doktora gittiğimde ilk isteğim bulantı ilacıydı. Gece içip yattım ve sabaha normal kalktım. O kadar iyi geldi ki kendime geldim. İki ay Civarı kullandım ilacı. Bulantım bitince bıraktım. Son aylarda geri gelebiliyormuş bulantı. Gelirse tekrar başlarım.
Mucize gibi bir ilaç. Şimdiki aklım olsaydı doktora gitmeyi beklemez direkt alır kullanırdım.