Deletedmom10846 Size de laktoz ya da süt ürünleri dokunuyor mu. Ben yediğim zaman çok şiddetli karın ağrısı ve gaz sorunu yaşıyorum. Bir de ödem yapıyor elim bacaklarım şişiyor hep. Aynı durumda olan gebe arkadaşlarım yazabilir mi. Çareyi süt ürünlerinden kaçarak ya da laktozsuz süt ürünleri tüketerek buldum😔
Gmz-aykt Deletedmom10846 Bende de ayni sorun var.Sut içince inanılmaz ağrı,gaz sancısı çektim doktora sordum oda içme ya da laktolsuz iç dedi.Laktoksuz içince bı sıkıntı olmadı 🤷
Gulergulmez Deletedmom10846 aynı sorun bende de var, hamilelik dışında da yaşıyorum aynı şeyleri, süt içmekten olabildiğince kaçınıyorum, diğer süt ürünleri dokunmuyor neyse ki.. Kullandığınız ilaçların içeriğine de dikkatli bakın, birçok ilaçta laktoz var malesef
Deletedmom10846 Gmz-aykt hamilelikten önce böyle bi sorununuz var mıydı peki yeni mi başladı. Yoğurt vs yiyor musunuz mesela onu da mı laktozsuz tüketiyorsunuz
Gmz-aykt Deletedmom10846 önceden böyle sorunum yoktu.Normal yoğurt yiyorum sadece sütte oldu bana ama onun yerine ayran, yumurta,peynir falan takviye yapabilirsin bence ☺️
Poyrazin_annesi Bende bı sorun yapmadı . Her sabah kahvaltıda süt ıcıyrm. Akşamlarıda yogurt fln yıyorum. Hele midem yandıgı zaman süt cok ıyı gelıo
Deletedmom10846 Poyrazin_annesi süt pek aramıyorum sevmiyorum ama tatlılarda va tabi kullanılıyor ister istemez. Yoğurt çok arıyorum çok seviyorum peynir falan unuttum tadını😔 maşallah dokunmasın yine çok özeniyorum dokunmadığı zaman
Deletedmom10846 Gmz-aykt bana yoğurt ayran peynir hepsi dokunuyor onları yiyebildiğinize sevindim süt olmasa olur zaten.
Deletedmom10846 Gulergulmez benim de önceden vardı hatta gluten de dokunuyordu o dokunmamaya başladı nedense. Ama süt ürünleri hala dokunuyor hatta mahvediyor diyebilirim. Malesef yoğurt falan çok seviyorum yediğim için oluyor. İlaç kullanmıyorum zaten. Ödem yapıyor mu size de yediğiniz zaman
Gulergulmez Deletedmom10846 evet şişkinlik, gaz, karın ağrısı, kramp, mide bulantısı ne ararsanız yapıyor😬 doktorun verdiği kan ilacı da, folik asitte bile vardı laktoz, o ilaçlardan bahsediyorum.
Deletedmom10846 Gulergulmez bulantılarımdan dolayı de vitamin vermiyor. Keşke rahatça herşeyi yiyebilsek ya çok zor bi durum😔