Afifeelif aynen canım beklemek çok zor bende çalışıyorum ama bütün gün tek düşündüğüm şey acaba hamilemiyim iki gündür belim omzum ağrıyordu ara ara kasıklarım ağrıyor şişkinlik var göbeğim şişmiş ama üşütmüşte olabilirim kendimi hep yorgun hissediyorum ama bunlar psikolojikde olabilir çünkü 7/24 düşünüyorum