Pcoslubiranne Ebrubhdr benim 4 haftalikken 11 cikti dusuk riskin var dedi lekelenmem olmustu 5 gun arayla igne giyordum. Dun lekelendim yatisim yapildi igne ilac serum yiyorum.
Deletedmom455465 Bebeğin gelişmesi için önemli bir hormon bu. Eğer düşükse takviye yazabilir doktor isteniz mj
Tubanurrr25 Ebrugy 13+1 haftam kanama cumartesi günü sabaha kadar devam etti şimdi iğne ve ilaçla azaldı kahverengi leke var
Ebrugy Tubanurrr25 benimde ilk gün yoğun olmuştu sonra kesildi tekrar başladı iğneyi haftada bir kez vuruyorum siz