Merve12 cok şükür eksik kalmadı benimde beşik aldik onun gelmesi lazım kurulmasi vs hastane çantamızı da hazrladik evimin temizliğini de önümüzdeki hafta itibarıyle bitirmeyi planlıyorum sonra.. ama dogum hediyelikleri ve cikolata lokum vs onları almadim onları halledicem.. sizler aldınız mi acaba cikolata vs ikramliklari nereden aldınız memnun kaldiniz mi