Herkese merhaba perşembe günü tam 37. Hafta olacağız nasipse.. o gün de kontrolüm var. Henüz sancım çıkmıyor. Çatı muayenesi olmadım. Devlet takipliyim. Özel bölge temizliğim geldi. Şimdi ağda yapsam doğumun ne zaman olacağını bilmiyorum. 40. Haftaları bulursa uzama riskine karşı jilette yapmak istemiyorum. Çok kararsız kaldım. Sizler nasıl bir yol izlediniz?