Hastane çantamızı hazırladım kızlar bi bakar mısınız eksiklerim neler;
10 lu hastane çıkışı (isimli, battaniyesi de var içinde), 5 li hastane çıkışı, 4 adet ağız mendili, 3 çift çorap, pişik kremi, 10 adet bebek bezi,ıslak mendil, emzik, biberon, bi kalın bi ince battaniye
Kendim için de;iki adet gecelik takımı (biri düğmeli biri düz), 8 adet depend, göğüs ucu kremi, iki çift çorap, hırka, bi kırmızı baş örtüsü, iki adet atlet ve iç çamaşırı
Bizimkisi böyle kızlar çok abartmadım diye düşünüyorum ama yinede eksiklerim yada fazlam var mı sizce