Bugün ki kontrolüm de bebeğim kanala girmiş sancım olsaydı sezeryana alacaktı ( ilki sezeryan çatı darlığından ötürü) pazartesi aç gel sancım çıkarsa alırım dedi sezeryana sizce nasıl seyreder durum 1 hafta daha beklesin istiyorum çünkü annem karantina da şu an ve annemden başka yakın yok yanımda kalacak. Fikri olan varmı sancı çıkmaması için ne yapmalıyım 🙈🙈🙈