Sukranerolkaradag İyi geceler kızlar!! 38+5 olduk bugün tüm gün karnım sertleşti, içimde baloncuklar oluşuyor seslerini duyuyorum, yürümekte de zorlanıyorum. Belirtileri yaşayan var mı? Nette bişey bulamadım. Doktor randevum yarın😕😕😣
AselLinamiz321 Sukranerolkaradag bende 39+5 aynı şeyi bende sürekli yaşıyorum. Bir yerde toplanıyor. Biraz can acıtiyor ama bir kaç dakika sonra geçiyor. Bunu çok sık yaşıyorum. Özellikle gece ve sabahları uyanınca
Sukranerolkaradag AselLinamiz321 Geçen bir postta biri saatte 4 sefer sertleşiyorsa dikkat edin diyordu son haftalar için. Doktora hiç sordunuz mu bu durumu?
AselLinamiz321 Sukranerolkaradag hayir sormadim. Sıkıntılı bir durum olacağını ilk defa duyuyorum. Yarin kontrolüm var. Iyi oldu söylemeniz. Sorarim
Esracglr Karin sertlesmesi bende de oluyor ama oyle sadece bi yerde değil. Karnımın her yeri sertlesip kasiliyior. 2 haftadr belki daha fazla. İlk olmaya basladgnda 2 gün sürekli.oldu hastaneye gttm 36. Haftadydm sanxim çıktı kasilmalar aslında sanci.olarak geciyornus serum takip sanciyi durdurdulr. Biraz daha beklesn diye. Şimdi 38 haftalık olduk yine devam ediyor 1 di sürüyor sonra geçiyor 5 dk 3 dk veya daha az ya da cok.belli.olmuyor tekrar ediyor. Karnım sertlesip kasikinca icinden sanki birşeyler cekiliyor yuruyemem. Hareket edemem. Bugün hastaneye gttm 3 cm acklk varmis. Kalmak istemedm. Evde sanicmi bekleym diye ama devam ediyor kasılmalar
Sukranerolkaradag Esracglr Ben de bugün sıra bulamadım bayram tatili dönüşü olduğu için çok fazla yoğunluk vardı dediğiniz gibi bende de 38+6 olduk bakalım yarın nst'de ne çıkar.
eti Kasilma cok fazla oluyor bende de. Karnim yamuluyor resmen 30 saniye boyunca. Keske fotograf atabilsem. Carsamba gunu randevumuz. 36+5 im su an.
Nidanurfirat Kızlar bendede oluyor aynısı 38+6 yız. Aşırı can yakıyo tehlikelimi bu durum bilemedim şimdi