irem_ekmekci55 Bende de oldu canım özellikle sabahları, doktorum normal dedi , istersen burun kilcal damarlarını yaktirabilirsin KBB doktoruna dedi. Ama ben gerek duymadım. Geçiyor Bi zaman sonra