Kubraanne_ Yok yok ben de koltuk çektim odadan odaya halıları değiştirdim 😅 O kasık ağrıları uzun bir süre devam ediyor zaten. İlk iki ay kadar çok aşırı ağrım oldu mesela benim. Şu an hala var ama eskisi gibi değil. 4 buçuk aylığım bu arada. Siz de telaslanmayin. Kanama lekelenme olmadığı sürece inşallah bir sıkıntı olmaz. Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🌼