Rukiye_korkmaz Kızlar 34+4 haftalığım herkes yürüyüş yap doğumun kolay olur diyor. Günde 2 saat yürünmesi gerekiyormuş günde 2 saat de yürünmüyor ama ben bi markete inip geri eve dönüyorum yani toplasan 20 dk yürüyorum. Sizler kaç dk yürüyorsunuz?
CeynoO Rukiye_korkmaz 2 saatmi nasl dayaniyolarmis kafayi yemsler . Nefes zor aliyoz zaten . Sen yuruyebldgn kdr yuru bacim . Yarm sat yuru dinlen aksam yine cik mesela .
Kubrailkan 30.haftadayim daha hiç başlamadım ama günde 2 saat yürüyebilecegim bir yerde değilim 🥺 dışarı dahi çıkmak çok zor inşaatlardan ,bakalım artık akşamları yapicaz eşimle herhalde. Hiç yoktan iyidir 🙏🥰
Rukiye_korkmaz Kubrailkan dışarı Çıkamadığında YouTube da walk at home var evde yürüyüş yaptırıyor ben arada onu yapıyorum faydalı buldum. Onu yapabilirsin ama 2 saat bana da çok geldi zaten 1 saatten fazla yürüyüşün mümkünatı yok gerçekten 😊
Smallsquirrel Yarım saat yürüyüş öneriliyor benim bildiğim kadarıyla, 2 saat çok fazla hem senin için hemde bebek için yorucu olur
Deletedmom623737 Rukiye_korkmaz günde iki saat yürüyüş cok fazla tam tersi 1 saaten fazla yürüdüğüm de agrım oluyor ayaklarım daha çok şişiyor
Duygu_12 Rukiye_korkmaz 2 saat imkansiz çocuk çok baskı yapıyo sen yoruldukça 45 dakika yeterli bnce zaten oda şişliğin ödemin olmasin diye bnce doğum çok farkli bir durum hiç faydasi olmuyo ozamn
Derininannesi_ Rukiye_korkmaz 28.haftadayım iki kere flan eşimin zoruyla cıktım yürüyüşe nefes alamadan geri döndüm valla hareket etmek bile zorlaştı
Eslemmiraaa Rukiye_korkmaz en fazla 45 dk canım 2 saat nedir normal sağlıklı bi birey bile 1 saat yürüse yetiyor günde ki hamile insan 2 saat nasıl yürüsün