Yasemindemir kullanma canım ya inan bende o kadar özlüyorum ki ama napıyım yavrumu zehirleyemem ya plasentası benim yüzünden yaşlanır erken doğurursam, ya ciğerleri benim yüzümden gelişmezse, ya benim yüzümden astım hastası olursa? Bi çoook sebebiyet veririm yavruma olmayadabilir ama ya olursa? Doğsun ben yine kendimi zehirlerim ama ona bişey yapamam