uytanebru Hamiş anneler merhaba, bugün randevum vardı. Hastaneye geldim. Bebeğim çok sağlıklıymış. Daha 4 haftalık 4 günlükmüş. Doktorum sol böbreğimi göremedi. Sonrasında ürolojiye yönlendirdi. Sol böbreğim yokmuş. Hiç başınıza geldi mi böyle bir şeey?😔
zedan1903 uytanebru benimde doktorum surekli bobregin nerde diyip duruyodu dayanamadim gidip baktirdim yerindeymis yani bi yere gittigi yok bazen doktorlar sakanin dozunu kaciriyor bence saka mi gerçek mi ayirt edemiyorum ben
Villanelle Benim halamın kızının da bir böbreği olmadığı hamile kalınca öğrenilmişti. Sonra riskli olur bebeği aldır vs dedi doktorlar ama onun 3 çocuğu var. Son ikisi ikiz
uytanebru zedan1903 Benim gerçek. Çünkü çok detaylı baktılar. Raporda var elimde şimdi. Nasıl olacak bilmiyoruum.
Papatya34-1 Canım benim de bir böbreğim yok bende yeni öğrendim çok şükür ikinci hamileliğim hiç bir sıkıntı yok sende üzme kendini