DuyguTopal
Merhaba arkadaşlar.Aranızda şeker yüklemesi yaptıran var mıdır?? Doktorum önce oral glukoz tolerans testi istedi sonucuna göre karar vericek.Yaptırıp sıkıntı yaşayan varsa paylaşır mısınız?Henüz yaptırıp yaptırmama konusunda karar veremedimde🤔teşekkürler şimdiden🙏❤️