Kızlar hangi hastaneye gidiyorsunuz doğum ücretleri hakkında bilgi alabildiniz mi ben 33+4 deyim Live gidiyorum muayene 345 doğum 8.500 epidural içinde +2000 TL ve doğum öncesi yapılan tahliller de ücretli oluyormuş çok pahalı ya daha uygun bir hastane bulursam degirtirmek istiyorum