minikbirii_20 Arkadaşlar kimyasal gebelik geçirdim tüp bebekti değerim düşmüştü en son kaç olduğu hakkında bilgim yok ama henüz bir kanamam da olmadı neredeyse 1.5 hafta oldu ilaçları felanda bıraktım normal bi durum mu
Cananyildiz minikbirii_20 tüp bebekte zaten embriyo transferi yapılıyor sonradan deger düşerse tutmamış oluyor yükselirse tutmus oluyor ama kimyasal gebelik nasl oluyor tüp bebekte ?
minikbirii_20 A-y-s-e-g-u-l ya aslında ikincisi tutunmamıştı ilaçları bırakınca hemen kanama olmuştu bende anlamadım bu sefer
A-y-s-e-g-u-l minikbirii_20 anladım canım bende kimyasal olunca bırakmıştık ilaçları baya sonra olmuştu kanama