Veraleyl Kızlar göğüs pompasi almak istiyorum fakat elektrikli mı alsam yoksa manüel mı karar veremiyorum. Sız hangisini kullandiniz hangisinden memnun kaldınız ?
Gulcanozzz Veraleyl her sağımda 15er dk her iki göğüs sağmanız gerekir manuel çooook yorar otomatik alın bence elektrikli olanlardan yani
Plllvr111 Veraleyl canım ben e bebekten mamajoo elektrikli aldım fiyat olarak diğerlerinden uygundu 500 TL civarıydı içerisinden biberonu vs. Var çokta memnunum tavsiye ederim ☺️
Veraleyl Mothersone yani çalışmıyorum aslında ama elektrikli olanlar masaj gibi oluyormuş sütü cogaltiyormus diye duydum o yüzden kafam karıştı
Veraleyl Gulcanozzz evet onu da düşünüyorum çok yorucu olur eminim. Elektrikli olanların fiyatları baya pahalı o da beni düşündürüyor