@Bba cok geçmiş olsun ben hiç sıkmadım kendimi kafamda şartladım ebe de zaten yönlendirdi çokta kısa sürdü bakalım bir sonraki yaptıklarında ne olacak 🙈 Ama ağrı eşiğine kesinlikle katılıyorum benim ağrı esigim biraz yüksek onun faydası olmuştur illaki 😊