ebruu19 Kontrole gittim acil sezeryana alınıcam 😍Dualarınıza bize de yer verirseniz çok seviniriz 🙏❤️
ebruu19 Anneoluyorummmm 36 haftalığız..ikinci sezeryanım olcağı için bebeğin başı iyice aşağıya inmiş bide tansiyonum yüksek çıktı biraz o yüzden 🙈
Selin12- ebruu19 hayır girmedi canım gayet sağlıklıyım sadece 5 gün zorlandım onun haricinde gayet iyiyim sanki hiç doğum yapmamış gibiyim