Esraliiii Ben uçağı sürekli kullanmak zorunda olduğum için baya araştırdım bu konuyu daha binmedim ama kalkış ve inişlerde ya emzirin ya da emzik tutturun diyolar kulakları tıkanmasın diye. Zaten huysuzlanırsa uçak içinde dolanabiliyosun, tuvalette alt değiştirme vs yapılıyor ama alan dar biraz zorluyormuş. Hostesler baya yardımcı oluyormuş. Bebek arabasını uçak yanına kadar götürebiliyosun