elaanrtel Kızlar Pazartesi günü kontrol günüm ve çok ciddi anlamda mide yanmalarım var ne yapsam geçmiyor fikir verir misiniz?
Buseozdemir elaanrtel ayni durumdaydim kesinlikle Gaviscon surup onerdi doktorum gunde 2 3 kere icebilrisin dedi. Ve ictiginnan kesiyo mide yanmani bogaz yanmani
MerveeD elaanrtel Tek çare Lansor doktorunuza surupların ıyı gelmedogını söyleyin bana ıyj gelmiyordu lansor yazdı o gecırdi cok sukur
elaanrtel Günde 1L süt içiyorum soda içiyorum yoğurt yiyorum elma yiyorum asla fayda etmiyor gözümü açtığım an başlıyor
butterfly35 Bende mide yanması gaz sıkışması mide ağrısı başladı 11.haftadayım hiç bir şey yiyemiyorum yesem kusuyorum yemesem kusuyorum sindiremiyorum. Karnım bir şişiyor sanki 6 aylık hamile gibiyim. Napcağımı şaşırdım Perşembe kontrolüm var anlatcam doktora ama düşük tehlikem var tuvalet dışında kalkmıyorum progestan da kullanıyorum ekstra bişey verir mi bilemedim 🥺
elaanrtel butterfly35 benimde düşük riskim vardı kanamam oluyordu progestan dışında iğne vermişti doktorum şuan 17+5 teyiz çok şükür atlattık sen gönlünü ferah tut düşük yapan yicekler yeme dikkat et
butterfly35 elaanrtel inşaAllah sağ salim kavuşuruz evlatlarımıza. Hangi yiyecekler mesela canım, çok tedirgin oluyorum seçerken.
elaanrtel butterfly35 ananas hurma maydonoz yeşil çaylar hazır gıdalar az pişmiş etler bunlar çok zararlı
Mumu89 kızlar herşeyi unutun, dediğimi yapın. Patates suyu mucizesi. Ağrılarınıza yanmalarınıza iyi gelir. Ben aç karnına bir patatesi rendeleyip, suyunu sıkıp içiyorum. Harika bir şifa kaynağı. geçmiş olsun