Arkadaşlar
1) kesinlikle neskafe tüketin . Hastaneye bir yermiş sıcak su ve bir paket neskafe getirsin aileniz . Doğum sonrası anestezi etkisini çok güzel atıyor
2) hastane odası sıcak diye kalın giymemezlik etmeyin. Mümkün olduğunca hırka atlet falan giyin . İnce giyerseniz omuz ağrısı sizi mahfeder
3) hemsiler uzerinizi giydirdikten sonra durmadan yürüyüş yapmaya çalışın ne kadar yürüyüş o kadar iyi benim 3. Günde tamamen kapanmıştı dikislerim doktor bile şaşırmıştı . Hiç oturmadim emzirdim su içtim neskafe içtim yürüdüm tabi birde ağrı kesici yapiuorlar.
4) siz gaz çıkarmadan yemek yedirmiuorlar ve bebek kaka yapmadan taburcu etmiyorlar. Bu yüzden mutlaka kayısı suyu için .