Nezii Bu ilacı kullanan varmı ? Ben karnımdaki toplanma için kullanmaya başladım ama sanki çok etkili değil. Acaba magnorm (toz formunda olan) magnezyum alsam daha mı etkili diye düşündüm. Sizlerin şikayetlerine iyi geldimi?
ayse-huseyin16 Nezii ben magosit kullanıyorum bel ağrılarım oluyor 12 saatte bir alıyorum bazen unutuyorum 1 2 saat geçtiği anda bile ağlayacak kadar ağrıyor belim ben memnunum