bulut_ailesi 16 . Haftaya girerken kan değerlerim düştü Ferro sanol demir ilacı verdi doktor acaba farklı bir denir ilacı kullanan var mı pek iyi şeyler duymadım da ilaç hakkında
Mnk16 bulut_ailesi ben 13. Haftamda ferrum şurup kullanmaya başladım 16 dayım kullanıyorum hala bi yan etkisini görmedim ilk zamanlar kabızlık yapıyor sonra alışıyor vücut geçiyor kabızlık
Minnakelifim03 bulut_ailesi desiferol 2000 verdi doktor bende bu ilaç hakkında iyi şeyler duymadım. 2 bin gebelere çok fazlaymış düşük bile olabilirmiş yarısını kir iç dedi doktor
Eslemmiraaa bulut_ailesi bende 20 haftada başladım aynı ilaca ne gibi kötü şeyler duydunuz ki ? Tek yan etkisi sabah aç karnına 1 tane alıyorum dışkı siyaha dönük 10 gündür de kullanıyorum
sibellalala bulut_ailesi Canım ben FLORADİX sipariş vermiştim bugün elime ulaştı. 250 ml şurup şişesinde. Şöyle bana da bunu diyetisyen bi arkadaşım önerdi. İçeriği tamamen güvenilir dedi ben çok araştırdım dedi. Benim de ona itimatım tam. İsterseniz siz de araştırın
Villanelle Gyno ferro sanol verdiler bana da günde 2 doz. Ama içinde çok fazla folik asit var. O yüzden ben günde 1 içiyorum. İlk başta dışkı siyaha yakın oluyor, korkma
Zeyzeynepnep bulut_ailesi ben de dort haftadir kullaniyorum ama kabizlik ve siyah diski haricinde bir sorun yasamadim acikcasi. Bu kadar doktor veriyorsa asiri bir yan etkisi oldugunu düşünmüyorum