Gaaamzeee Kızlar nasipse pazartesi günü doğuma alınacağım 37+2 de 37 haftalık doğum yapan anneler yorum yapabilir mi? Sizde her hangi bi sorun oldu mu???
Ceyceyim Gaaamzeee ben 37+3 de oldum başı yukarda sancı vardı sezeryana aldılar. Hiçbir sorun olmadı çok şükür. 3.300 doğdu bebeğim .doğduğunda inliyodu kontrol edicez gecmezse yoğun bakım dediler . 2 saat sonra getirdiler kucağıma Elhamdülillah.😍korkmayın .