Merve_nurkacar Chicco yada braun al canım ikiside gayet iyi etrafımda kullanan cok ben chicco aldım ☺️
rileyss [bilinmeyen] ben hem kulaktan hem alından ölçen beurer marka ateşölçer aldım çok güzel tavsiye ederim. n11den 100 liraya aldım
MbsN Ben doktoruma danistim normal olan koltuk alti olcer en dogru gostereni dedi ki hastanelerde kulaktan ölcer kullaniyorlar ama doktorlarin cogu koltuk alti olanini öneriyor
Misozturk [bilinmeyen] gittiğim doğum öncesi eğitimde özellikle üstünde durdum konunun.YEnidoğan bebeklerde bir yaşına kadar koltuk altından ölçen normal bir ateş ölçer kullanmalıyız. Temassız ölçenler hem havayı katıyor hemde zamanla bakımı yapılması gerekiyor yoksa yanlış sonuç veriyor Kulaktan olanlarsa bebeğin kulağına tam oturmuyor ve bakımı yapılmazsa oda yanlış sonuç veriyor. Yani bir yıl sonra bu aletler kullanılabilir. En sağlıklı sonuç için koltuk altı ateş ölçer 💫