Sefamervee Kızlar kızımızın adını Gökçe koyacağız ben yanına bı isim daha koymak istiyorum isim onerirmisiniz
Theia Bence koymayın tek isim daha güzel. 2 isim kullanılmıyor sonradan. Ama ille de 2 isim diyorsanız Gökçe Mira