seyma-02aslan Kızlar merhaba ikiz gebe annelere bi sorum olucak😊 beta hcg değerleriniz nasıl arttı kaç kat yükselme oldu 5+5 im bugün beta hcgm 15 binlerin yukarısında ihtimal olabilir diye düsünüyorum sizinde fikirlerinizi almak istedim neler yaşadınız nasıl oldu😊🌹🌸🌸
seyma-02aslan Birminikcivciv ben çok erken öğrendim gebeliğimi 3.haftad😄 kalp atısı duyamam kese göremem diye doktora gitmedim düzenli beta hcg baktırdım sadece. Allah izin verirse yarın ilk defa doktora gideceğim😊
S1b2 seyma-02aslan kaç gün arayla baktırdınız ve artış nasıl oldu yazarsanız değerlerin yüksek çıkması değil mühim olan benim misal ayın 13 de 24 ayın 15 ise 125 çıktı 4 5 katı artması gerekiyor iki gün arayla
seyma-02aslan S1b2 8 şubat – 10,40 10 şubat – 66,40 13 şubat– 347,60 16 şubat saat – 1840,00 19 şubat saat – 8150,00 Genelde 4,5 5 kat arttı hep
seyma-02aslan S1b2 yaa teşekkür ederim inşallah çok isterim Rabbim sağlıkla versin😍 yarın doktor kontrolüm var inşallah yazıcam buraya. Genelde 4-5 kat artıyo sizinde böyle oldu mu yada cevrenizde var mıydı
S1b2 seyma-02aslan çift yumurtaysa şayet kesleri görürsün benim tek yumurta ikizi 5+ 4 de gittim kesyi gördüm çok minikte olsa bebekte göründü ama henüz haberim yok tabi çoğul olduğundan 9 haftalıkken kalp atışı için gittim bide ne görüyim tek kese iki kalp atışı ben şok anlatılmaz bu arada senin tedavi ilemi yoksa kendiliğinden mı bı anormallik yoksa yüzde bı milyon senin ki ikiz
seyma-02aslan S1b2 tedavi felan yok canım. İlk gebeliğim inşallah. Anneannem tarafında varmış çoğul gebelik. İnşAllah dediğin gibidir çok merak ediyorum😌🥰❤️❤️
S1b2 seyma-02aslan ben sürekli beta baktirmadım bu iki değerden bir hafta sonra tekrar baktırdım 2000 küsür çıkması gerekirken 4000 küsür çıkmış yine tabi anlamadım çünkü üstünde durmadım yani ben hamileyim ondan eminim artık ikiz gebelik olduğunu öğrendikten sonra değerlerin arasındaki farkı anladım
seyma-02aslan S1b2 ya bende çok istiyorum Allah büyük💖💙 ben pimpiriklendim biraz o yüzden hep değerlerime baktırdım
seyma-02aslan S1b2 başka belirtiler oldu mu sende canım ben idrara aşırı sık cıkıyorum yani saat başı 3-4 kere nerdeyse günüm wcde geçiyor. Alt karnımın şişliği de dışardan belli 😄 böyle belirtiler var mıydıı
S1b2 seyma-02aslan aynen benimde en baştan beri hep bı şişlik vardı bende anlam veremiyodum şuan 14 haftalık benimde bütün zamanım lavaboda geçiyor