Pamukcukk Ben sezeryan doğum yaptım İkisini de yanımda götürmüştüm Doğumdan sonra gecelik giydirmişler sonda takılı diye ve daha rahat giydirildiği için Kendime gelip hissetmeye basladıgımda pijamaya geçmiştim Bence ikisini de al yanına Sadece gecelik bile olsa üstten açıp emzirmen kolay olsun öyle bi model seç Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🎈