Minigin_annesi0 Kızlar 1.650 gram dedi bu haftalarda olanlar kiloları ne bebişlerin. Doktor gayet iyi dedi. Bu asla bi bebek karşılaşması değil sadece merak ettim
elfffglc Minigin_annesi0 biz şuan 31 haftalık olduk geçen hafta gitmiştim tam 30 haftalıkken 1500 gramdı 🥰 güzel kilolar mutlu ediyor beni böyle büyüyor olması çok heyecan verici
Minigin_annesi0 elfffglc maşallah canım valla gün geçtikçe sabırsızlanıyoruz. Hayırlısı ile kucağımıza alalım inşallah
Zehratay Minigin_annesi0 kaçıncı haftada 650 gramdı bende 24+3 687 gram dedi iyi mi acaba merak ediyorum
Ggalparslan Kızlar maşallah bebişlerimizin kiloları çok iyi bende 30. Haftamdayım ama 1300 gramlar nasıl besleniyorsunuz ?
Minigin_annesi0 Ggalparslan ben ekstra olarak bişey yapmıyorum canım normalde beslendiğim gibi besleniyorum her bebek farklılık gösterebilir son haftalarda asıl kilolarını alıyolar ❣️
Minigin_annesi0 drytcvkarsln cmi söylemedi ya ben sordum kiloyu öyle söyledi keşke boyunuda sorsaydım