MM5 Kızlar 1 yıldır evliyiz 1 yıl sonra 2 denememiz oldu olumsuz sonuçlandı. sizce doktora gidilmeli mi yoksa daha beklenilmeli mi? Sizlerde süreç nasıl ilerledi? Neler yaptınız ve ne zaman hamile kaldınız, bu süreçte önerileriniz neler ?
Nazlimom MM5 1 yıl olmayınca doktora gittim zaten öncesinde gitmiştim doktor 1 yıl olmamıs daha acele etmeyin demişti 1 yıldan sonra gittim hormon testimde prolaktin hormonum yüksek cıkmıştı ilaç kullandım 2. Ayda hamile kaldim
tazebiranne_hg04 MM5 her ay düzenli ilişki ile her ay hamile kalma ihtimali atıyor 1.ay %25 iken 2.ayda %30 oluyor 1 sene boyunca düzenli ilişki sonrası hamile kalma ihtimali %80 oluyor her ay deneyin kimi 1.ayda kimi 7. Ayda kimi 2. Senede hamile kalıyor öncesinde hastaneye gidip kontrol yaptırabilirsiniz hormonlarınıza ve rahminize bakıyorlar hamileliğe engel bir durum var mı veya tedavi gerekli bir durum var mı diye
hunilimom MM5 ilk kızıma hemen ilk aydan kaldım simdi ki bebise 6. Ayda zaten yeni evli çiftlerde 1 yil korunmasız iliski olmazsa doktor kontrolü öneriliyor benim arkadaşım da 3.ayında hamile kalmıştı korunmayı bıraktıktan sonra
Ysgl26 Ben 4 yıl sonra kaldım canım. Pcos um vardı. Ameliyat oldum 2 aşılama yapıldı sonra kendiliğinden hamile kaldım. Sana önerim bakşt kaybetmeden rahim filmi çektir. Ve hormonlarına baktır. Zaten tedavisi olmayan bi şey yok. Ben 2 yumurtalığımnda yapışık olduğunu ameliyatta öğrendim mesela. 2 sene boşa uğraşmışız. İnşallah bi sıkıntı yoktur ve bi an önce güzel haberler alırsın
Ysgl26 MM5 benim de düzenliydi ilk 2 yıl sonra uzamaya başladı araları. Ve pcosta görülen hiç bi belirtim yoktu ne kilo ne sivilce ne kıllanma.. doktor da şaşırdı hatta. Zaten ultrasonda anlaşılıyor. Yüzlerce yumurta vardı her iki tarafta da. Ameliyat olmak zorunda kaldım zaten o yüzden de.
Demetserhat0803 Ben 17 yaşında evlendim eşim de 19 şu an bir buçuk senelik evliyiz eşim de bende çocuk asla istemiyorduk ama benim akrabalarım çevrem hep korunuyosun kısır kalicaksin bussuru şey söylediler bunlar beni çok etkiledi bende eşimle konuştum o insanları takmayalim dedi onlar mı bakicak falan derdi hala denemedik bile nerden biliiyolar kısır olduğunu derdi ama içim rahatlamazdi bende ilacı gizlice kullanmadım iki kere sonra eşim de sonradan yapalım bı tane ne olucak dedi 1 ay kadar denedikten sonra hamile kaldımegliligin 9. Ayına kadar korunduk sonra denemenin 1. Aydan sonra oldu şu an çok şükür hamileyim bebeğim 8. Ayına giricek inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin
MM5 Demetserhat0803 canım daha çok gençsin hormanlar gayet canlıdır sağlıklıdır.bşzşm yaşlar 30 artık😄 Allah bağışlasın🤗
pinarpi Baştan beri hiç korunmadık yani hamile kalmak ya da kalmamak için özel bir şey yapmadım 11 ay sonra hamile kaldım. Doktorlar genelde 2 sene zaman biçiyor sağlıklı bireyler için eğer 2 sene doğal yollarla olmazsa tedavi öneriyorlar.
Nazlimom Krcaaa evet ama bu stres hormonu doktor kfana takma sakın düşünmemeye calıs dedi stres yapınca yğkseliyormus
Smyye1B MM5 Pcos vardı tedavi olmazsan çocuğun olmaz dediler evlendiğim gün hamile kaldım doktorum da çok şaşırdı bu duruma hamilelik için hiç Bi çabam olmadı olur diye de düşünmedim ama oldu 🤷🏻♀️😇
Denzk MM5 Hamilelikten önce tüm hormon kan testlerimi yaptırdım. ultrason ile vajinal muayene oldum hamilelik düşündüğümü söyleyince folik asit kullanmaya başladım denemeye başladıktan sonra ilk ayda hamile kaldım. Hamilelikten önce doktora gidip gerekli testler yapılmalı ve çözülebilecek sıkıntı varsa beklemeye gerek yok diye düşünüyorum
siriniko2511 Denzk tıpkı sizin gibi düşündüm önce kadın doğuma gittim kontrollerimi yaptırdım folik asite başladım hatta eşimi de ürolojiye yolladım bir sıkıntı varsa çözelim diye ve ilk korunmadığımız ayda oldu. Aklın yolu birmiş demek ki😊