Merhabalar dün 13+1 de ikili test için gittik doktora cinsiyete bakmak istedik ama ne yaptıysak göstermedi tatlı yiyip yarım saat sonra tekrar baktık ama mümkün değil bacaklarını açmadı😂 genelde kızlar açmıyo diyorlar sizlerde de bu durum olan var mı? 🥰