alcang Arkadaşlar hepinize merhaba. 4-5 gün önce kuaföre saç kestirmeye gittim. Bulunduğum şehrin popüler kuaförlerinden hatta en popüleri yani hijyen konusunda en son sıkıntı yaşayacağım yer diye düşünüyordum normalde de sürekli gittiğim bi yer. Neyse. Taraklarından mı makaslarından mı bilmiyorum sanırım bitlendim. O kadar kötü kaşınıyorum ki anlatamam. Bildiğiniz bi çözüm var mı kafayı yemek üzereyim çöktüm resmen
Sineemiis alcang bit taragi ve şampuanı al hemen sonra saçlarını saç duzlestirici ile duzlestir çit çit ses çıkıyor ölüyorlar ince tarakla tararsın bide küçükken böyle cozum bulmuştu annem bana
Gzmmmmmm11 alcang saçını boyayla boyarsan bit gidiyor diye biliyorum ama hamilesin organik boya olabilir doktoruna sor tabi yinede
Villanelle Eczanelerde bit ilaçları oluyor, maske gibi sürüp bekliyorsun ve öldürüyor ama hem hamileysen eğer hamileyken kullanılır mı bilmiyorum hem de sirkeleri öldürmüyor. Onları birinin mutlaka ayiklamasi lazım
alcang Gzmmmmmm11 teşekkür ederim. Evet ombre vardı ama kısa kestirdiğim için uçlarında çok az var şuan
alcang Zehra9616 bit şampuanlarının içerikleri kimyasal olduğu için önerilmiyor malesef doğal bi yöntem bulmam lazım😔
110710 Bitmi gördünüz saçınızda . Belki kafa derisi kuruluğudur kullandığınız ya da kullandıkları ürünlerden ya da başkasına kullandıkları tarak vs den geçmiş bişey olabilir.
alcang 110710 görmedim bilmiyorum umarım öyle bişeydir. Saç ürünlerimi hiç değiştirmedim ama onların kullandıklarından dolayı olabilir mi bilmiyorum😔
alcang Sineemiis malesef eczaneden alınan bit şampuanları kimyasal içerikli olduğu için önerilmiyor😔😔
Cansuada24 alcang canım sirkeyle yıka kafanı sonra tara sirkede öldürüyor ilk okuldayken bende bitlenmiştim 🙈 gebeliğinden dolayı şampuan belki kullanamazsın ama sirke sıkıntı yaratmaz
Sineemiis alcang beyaz sirke dök saç diplerine o zaman 1-2 saat bekle poşet geçir kafana sonra ince bit taragi ile tara normal şampuan ile yıka tekrar bit taragi ile tara ama mutlaka saçlarını kuruttuktan sonra duzlestir çok faydası oluyor sirkelere bitlere bide kolonya dok sac diplerine yine oda etkili annem bana direk sinek ilacı dökmüştü ama sen dökme 😂
alcang Cansuada24 bildiğimiz sirke değil mi nasıl yıkayacam normal banyoda şampuanla yıkar gibi mi tarif edebilir misiniz
Cansuada24 alcang aynen canım normal sirke kafanı önce şampuanla tara gelen gelsin daha sonra sirkeli su dök onlada güzelce tara biraz bekle yine tara daha sonradan durula tekrar şampuan dökmeki onun kokusundan kacsınlar
Rabiayerk alcang oturduğunuz yerden önünüze bir bez alın saç diplerinizden başlayıp ıslatın sirke bit taragiyla tarayın iki taramaya bir şey kalmaz çok azda olsa kolanya koyun bayılıyorlar kaçamazlar birde ense kulak ağrısı en çok orada olurlar oraları tarayın bol bol
alcang Cansuada24 çok teşekkür ederim sağolun peki bu yöntem öldürür mü çünkü 3 yaşında kızım var ona geçmesinden korkuyorum