Derininannesi_ benim 22. Haftadan beri ödem oluşmaya başladı. Şimdi 27+4 olduk her geçen gün artıyor geceleri ellerim iki katına çıkıyor neredeyse. Çok ağrı da yapıyor. Tansiyonum normal, su da içiyorum tuzlu yemiyorum kilolu da değilim ikiz gebeyim 8-9 kg aldım ama ona rağmen 55 kg yum önceden çok zayıftım. Ödeme bağlı karpal tünel sendromu oldum ben 😕 doğuma da daha var bizim neden böyle erken başladı ödemler anlamıyorum.